Відбулось засідання семінару – практикуму учителів музичного мистецтва закладів загальної середньої освітиКостопільського району
21 листопада 2019 року на базі Костопільської ЗОШ І-ІІ ступенів №8 відбулось засідання семінару – практикуму учителів музичного мистецтва ЗЗСО Костопільського району з теми «Музичне мистецтво в сучасній освіті.Зміст і технології викладання».
Розпочалась зустріч презентацією директора Семенюк Ж.С., яка ознайомила присутніх із закладом, зокремащорічними традиційними заходами та роллю учителя музичного мистецтва у них.
В ході засідання,ознайомившись із інформаційним повідомленням методиста Ширшун І.М., учасники семінару мали змогу здійснити порівняльний аналіз сучасноїмузичної освіти в школах України такраїн світу, а також висловили своє бачення щодо впровадження певних ідей при реформуванні мистецької освіти в Новій українській школі. Педагогивдосконалили свої знання про сучасні освітні технології та підвищили фаховий рівень щодо практичного впровадження проєктної та музико-терапевтичних технологій в освітньому процесі. Учитель Великолюбаської ЗОШ І-ІІІ ступенів Старовойт І.М.ознайомила колег з особливостями та сутністю художньо-педагогічних технологій. Переглянувши відео-презентацію з досвіду роботи Дзюри Р.А., учителя музичного мистецтва Великоомелянського НВК «школа-гімназія» Рівненського району, учасники семінару мали змогу побачити впровадження проєктної технології як на уроках музичного мистецтва в початковій школі, так і в основній.
Надзвичайно цікаво та активно працювали учасники семінару під час практичної частини. Під керівництвом учителя Матвійчука І. Є. та Таргоній В.Л.,заступника директора Костопільської ЗОШ І-ІІ ступенів №8, учні 7 класу та педагоги взяли участь у міні-проєкті. Семикласники створили музичну газету про життя і творчість легендарного українського композитора та співака Володимира Івасюка, а вчителісклали його портретіз елементів, що розфарбували ароматною кавою (за розробкою із фахового журналу «Всеосвіта»). Позитивний настрій панував під час виконання вправ з розвиткувокально-хорових навичок, які запропонував для колег Ширшун М.М., учитель Костопільського НВК «ЗОШ І ступеня-гімназія ім. Т.Г.Шевченка».
У підсумках засідання було висловлено думку про те, що на уроках мистецьких дисциплін не можна встановити чітких меж художньо-педагогічних технологій, оскільки в ході показового уроку під час виконання міні-проекту були відмічені також і інтегративні, проблемно-еврестичні, інтерактивні, ігрові, медіа- та естето-терапевтичні технології.
Коментарi