Відбулася нарада керівників закладів дошкільної освіти Костопільського району

12 грудня 2019 року керівники закладів дошкільної освіти Костопільського району зібралися на чергову нараду, яка відбулася під головуванням начальника відділу освіти Наталії Беляновської.

Наталія Миколаївна проінструктувала керівників закладів освіти щодо актуальних питань організації освітнього процесу, встановлення вартості харчування дітей в ЗДО та фінансово-господарської діяльності. Окрім того, начальник відділу освіти наголосила на необхідності висвітлення питань життєдіяльності закладів дошкільної освіти на сайтах установ, відповідно до ст. 30 Закону України «Про освіту».

До висвітлення питань наради долучилися начальник відділу безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Костопільського районного управління головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області Омелянчук А.Л., яка ознайомила присутніх із впровадженням системи НАССР (ХАССП) у закладах дошкільної освіти, оформленням, погодженням «Паспорту харчоблоку» ЗДО в управлінні Держпродспоживслужби. Лукашевич Т.М., начальник відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Костопільського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській областіпоінформувалакерівників ЗДОщодопрофілактики грипу та ГРВІ (гострих респіраторних вірусних інфекцій) в зимовий період.

Стецюк С.О., директор Костопільського ЗДО № 5 «Ромашка» озвучила проєкт Закону «Про внесення змін до Закону України «Про дошкільну освіту».

Спічак Г.О., методист К;остопільського районного методичного кабінету прокоментувала підготовку звітів за формою 85-К.

/Files/images/semnari/IMG_20191212_101228.jpg

За підсумками наради керівники закладів дошкільної освіти району одержали протокольні доручення.

Матеріали по упровадженню ХАССП розміщені на сайті відділу освіти Костопільської районної державної адміністрації у розділі «Методична робота» (дошкільна освіта).

Кiлькiсть переглядiв: 338

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.