Підведено підсумки І (районного) етапу ХVІІ обласного конкурсу-ярмарку педагогічної творчості
У лютому 2019 року було підведено підсумки І (районного) етапу ХVІІ обласного конкурсу-ярмарку педагогічної творчості.
Цьогоріч конкурс-ярмарок відбувся у номінаціях «Управління освітою», «Методична робота з педагогічними кадрами», «Робота з обдарованими учнями», «Виховна робота», «Позашкільна освіта», «Українська мова та література», «Іноземна мова», «Зарубіжна література», «Історія», «Основи правознавства».
Для розгляду членам експертних комісій було подано 25 методичних розробок. Учасники конкурсу у кожній із номінацій будуть презентувати свій досвід роботи перед колегами на засіданнях методичних структур. Де обговорять актуальні питання модернізації освіти району, перспективи та проблеми впровадження у освітній процес інноваційних технологій, сучасних прийомів та методів на уроках, нові ролі та завдання вчителя у закладі в контексті освітніх змін.
Вітаємо переможців Конкурсу та бажаємо успіхів на ХVІІ обласному конкурсі-ярмарці педагогічної творчості.
«Управління освітою»
Кучик Аліну Олегівну, заступник директора Костопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4, з теми «Від медіаосвіти до медіаграмотності у сучасному освітньому закладі».
«Робота з обдарованими учнями»
Бирда Лілія Олександрівна, заступник директора Костопільського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І ступеня-гімназія ім. Т.Г. Шевченка» з теми «Стратегія розвитку обдарованості в умовах життєдіяльності загальноосвітнього навчального закладу».
«Історія»
Глудик Людмила Іванівна, вчитель історії Мирненського ліцею, з теми «Нариси історії села: від Печалівки до Мирного».
Кошудько Ольга Володимирівна, вчитель історії Великомидської ЗОШ І-ІІІ ступенів, з теми «Мотивація навчальної діяльності на уроках історії як основа формування предметних компетентностей здобувачів освіти шляхом застосування активних форм і методів навчання».
Веденєєва Тетяна Михайлівна, вчитель історії Костопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, з теми «Українське барокове мистецтво: канонічність і творчість»
«Іноземна мова»
Данилюк Оксана Феодосіївна, вчитель англійської мови Костопільського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І ступеня-гімназія ім.Т.Г.Шевченка», з теми «Формування комунікативної компетенції здобувачів освіти в умовах сучасної української школи».
Андрійчук Олена Миколаївна, вчитель англійської мови Костопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4, із теми «Розвиток цифрової компетентності здобувачів освіти за допомогою хмарних технологій на уроках англійської мови».
Ярошик Людмила Василівна, вчитель англійської мови Великомидської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, із теми «Розвиток комунікативної компетенції учнів із використанням інтернет-ресурсів у процесі вивчення англійської мови».
Парфенчук Тетяна Петрівна, вчитель англійської мови Костопільської загальноосвітньої школи-комплексу І-ІІІ ступенів №6, з теми «Збірник діагностичних робіт із англійської мови для учнів 1-4 класів».
«Українська мова та література»
Рожчук Ірина Михайлівна, учитель Костопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4, з теми «Формування рідномовного простору в освітньому закладі».
Корейко Людмила Борисівна, Стельмащук Марія Григорівна, учителі Костопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4, з теми «Формування читацької компетентності на уроках літератури рідного краю».
Коваль Надія Михайлівна, учитель Малолюбашанської гімназії, з теми «Використання методу проектів на уроках української літератури як засобу розвитку творчих здібностей учнів»,
«Зарубіжна література»
Дениско Наталія Миколаївна, учитель Костопільського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І ступеня-гімназія ім. Т.Г.Шевченка», з теми «Робочі картки із зарубіжної літератури для 11 класу».
Краснобаєва Оксана Дмитрівна, Буренко Ніна Василівна. учителі Берестовецької філії Головинського ліцею та Костопільської загльноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6, з теми «Постмодерністський дискурс польської «жіночої прози (на матеріалі роману М.Гротковської «Метафізичне кабаре»).
Ющук Лариса Михайлівна, учитель Костопільського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І ступеня-гімназія ім. Т.Г.Шевченка», з теми «Використання візуальних методів роботи з інформацією як засіб формування конкурентоспроможної особистості на уроках зарубіжної літератури».
Пекун Надія Андріївна, учитель Великостидинської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів, з теми «Формування ключових компетентностей на уроках зарубіжної літератури».
«Виховна робота»
Євчук Галина Андріївна, заступник директора з навчально-виховної роботи Звіздівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, з теми «Формування системи компетентностей здобувачів освіти засобами музейної педагогіки в умовах Нової української школи».
Мельник Ольга Миколаївна, заступник директора з навчально-виховної роботи Костопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4, з теми «Використання традицій української етнопедагогіки в освітньому процесі школи як важлива складова процесу формування та розвитку власної етнокомпетентності особистості».
Курганович Оксана Василівна, педагог-організатор Костопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4, з теми «Захалявна книжечка педагога-організатора».
«Позашкільна освіта»
Салівончик Ірина Вікторівна, керівник вокального колективу Костопільського будинку школярів та юнацтва, з теми «Казкова форма проведення заняття вокального ансамблю як засіб активізації уваги вихованців молодшого шкільного віку в закладі позашкільної освіти».
Кобильчук Мирослава Володимирівна, керівник гуртка Центру технічної творчості та комп’ютерних технологій подала на конкурс навчальну програму основ інформаційних технологій із елементами польської мови.
Коментарi