Підведено підсумки І (районного) етапу ХVІІ обласного конкурсу-ярмарку педагогічної творчості

У лютому 2019 року було підведено підсумки І (районного) етапу ХVІІ обласного конкурсу-ярмарку педагогічної творчості.

Цьогоріч конкурс-ярмарок відбувся у номінаціях «Управління освітою», «Методична робота з педагогічними кадрами», «Робота з обдарованими учнями», «Виховна робота», «Позашкільна освіта», «Українська мова та література», «Іноземна мова», «Зарубіжна література», «Історія», «Основи правознавства».

Для розгляду членам експертних комісій було подано 25 методичних розробок. Учасники конкурсу у кожній із номінацій будуть презентувати свій досвід роботи перед колегами на засіданнях методичних структур. Де обговорять актуальні питання модернізації освіти району, перспективи та проблеми впровадження у освітній процес інноваційних технологій, сучасних прийомів та методів на уроках, нові ролі та завдання вчителя у закладі в контексті освітніх змін.
Вітаємо переможців Конкурсу та бажаємо успіхів на ХVІІ обласному конкурсі-ярмарці педагогічної творчості.

«Управління освітою»
Кучик Аліну Олегівну, заступник директора Костопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4, з теми «Від медіаосвіти до медіаграмотності у сучасному освітньому закладі».

«Робота з обдарованими учнями»
Бирда Лілія Олександрівна, заступник директора Костопільського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І ступеня-гімназія ім. Т.Г. Шевченка» з теми «Стратегія розвитку обдарованості в умовах життєдіяльності загальноосвітнього навчального закладу».

«Історія»

Глудик Людмила Іванівна, вчитель історії Мирненського ліцею, з теми «Нариси історії села: від Печалівки до Мирного».

Кошудько Ольга Володимирівна, вчитель історії Великомидської ЗОШ І-ІІІ ступенів, з теми «Мотивація навчальної діяльності на уроках історії як основа формування предметних компетентностей здобувачів освіти шляхом застосування активних форм і методів навчання».

Веденєєва Тетяна Михайлівна, вчитель історії Костопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, з теми «Українське барокове мистецтво: канонічність і творчість»
«Іноземна мова»
Данилюк Оксана Феодосіївна, вчитель англійської мови Костопільського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І ступеня-гімназія ім.Т.Г.Шевченка», з теми «Формування комунікативної компетенції здобувачів освіти в умовах сучасної української школи».

Андрійчук Олена Миколаївна, вчитель англійської мови Костопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4, із теми «Розвиток цифрової компетентності здобувачів освіти за допомогою хмарних технологій на уроках англійської мови».

Ярошик Людмила Василівна, вчитель англійської мови Великомидської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, із теми «Розвиток комунікативної компетенції учнів із використанням інтернет-ресурсів у процесі вивчення англійської мови».

Парфенчук Тетяна Петрівна, вчитель англійської мови Костопільської загальноосвітньої школи-комплексу І-ІІІ ступенів №6, з теми «Збірник діагностичних робіт із англійської мови для учнів 1-4 класів».

«Українська мова та література»

Рожчук Ірина Михайлівна, учитель Костопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4, з теми «Формування рідномовного простору в освітньому закладі».
Корейко Людмила Борисівна, Стельмащук Марія Григорівна, учителі Костопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4, з теми «Формування читацької компетентності на уроках літератури рідного краю».

Коваль Надія Михайлівна, учитель Малолюбашанської гімназії, з теми «Використання методу проектів на уроках української літератури як засобу розвитку творчих здібностей учнів»,

«Зарубіжна література»

Дениско Наталія Миколаївна, учитель Костопільського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І ступеня-гімназія ім. Т.Г.Шевченка», з теми «Робочі картки із зарубіжної літератури для 11 класу».

Краснобаєва Оксана Дмитрівна, Буренко Ніна Василівна. учителі Берестовецької філії Головинського ліцею та Костопільської загльноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6, з теми «Постмодерністський дискурс польської «жіночої прози (на матеріалі роману М.Гротковської «Метафізичне кабаре»).

Ющук Лариса Михайлівна, учитель Костопільського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І ступеня-гімназія ім. Т.Г.Шевченка», з теми «Використання візуальних методів роботи з інформацією як засіб формування конкурентоспроможної особистості на уроках зарубіжної літератури».

Пекун Надія Андріївна, учитель Великостидинської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів, з теми «Формування ключових компетентностей на уроках зарубіжної літератури».

«Виховна робота»

Євчук Галина Андріївна, заступник директора з навчально-виховної роботи Звіздівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, з теми «Формування системи компетентностей здобувачів освіти засобами музейної педагогіки в умовах Нової української школи».

Мельник Ольга Миколаївна, заступник директора з навчально-виховної роботи Костопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4, з теми «Використання традицій української етнопедагогіки в освітньому процесі школи як важлива складова процесу формування та розвитку власної етнокомпетентності особистості».

Курганович Оксана Василівна, педагог-організатор Костопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4, з теми «Захалявна книжечка педагога-організатора».

«Позашкільна освіта»

Салівончик Ірина Вікторівна, керівник вокального колективу Костопільського будинку школярів та юнацтва, з теми «Казкова форма проведення заняття вокального ансамблю як засіб активізації уваги вихованців молодшого шкільного віку в закладі позашкільної освіти».

Кобильчук Мирослава Володимирівна, керівник гуртка Центру технічної творчості та комп’ютерних технологій подала на конкурс навчальну програму основ інформаційних технологій із елементами польської мови.

Світлина від Освіта Костопільщини.
Кiлькiсть переглядiв: 320

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.