Інноваційні інструменти візуалізації навчального заняття під час формування ключових компетентностей школярів у світлі сучасного змісту шкільної літературної освіти

«Які види робіт сприяють формуванню інформаційної компетентності на уроках зарубіжної літератури?», «Формування яких ключових компетентностей як очікуваних результатів навчальної діяльності учнів передбачено на уроках зарубіжної літератури?», «Які предметні компетентності формуються на уроках словесності?» - ці питання стали актуальними під час проведення семінару-практикуму із теми «Методичні засади формування ключових компетентностей школярів у світлі сучасного змісту шкільної літературної освіти:досвід, проблеми, моделювання, сучасні онлайн ресурси», який проходив на базі Костопільського районного методичного кабінету 25 лютого 2020 року.

Члени семінару-практикуму під час заняття вирішували важливі завдання: продемонстрували цікаві види діяльності на уроці, використавши інноваційні інструменти візуалізації навчального заняття, формували ключові та предметні компетентності школярів через впровадження сучасних технологій навчання, розробили алгоритм формування ключових і предметних компетентностей; моделювали фрагменти уроків, на яких через сучасні онлайн ресурси формували ключові і предметні уміння та навички учнів; продемонстрували нові форми, методи, прийоми, які формують читацьку компетентність школярів на уроці зарубіжної літератури (Дениско Н.М., Симонець Н.В.,Лісовський Л.Л., Шершун О.Р., Середа М.М., Сівук К.В., Шевчук В.П., Пекун Н.А.).

Цікавими для учасників практикуму стали інтерактивні вправи з використання QR-коду як додаткового інструмента для отримання інформації, ігрової вправи, елемента проекту, квест-уроку, генератора правильності відповіді. Педагоги ознайомилися з можливостями використання на уроках «хмари слів», ребусів, пазлів, інтерактивних вправ.

На завершення семінару опрацювали новинки методичної літератури з теми заняття та виробили рекомендації щодо використання сучасних технологій у процесі вивчення зарубіжної літератури через призму формування ключових умінь та навичок учнів, використавши прийом «Думка в подарунок».

/Files/images/sharapa/25022020/IMG-02beaeca3cdb5f1d21c14b2eebe5f646-V.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 228

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.