Інноваційні інструменти візуалізації освітнього процесу на уроках української мови та літератури

Сьогодні важливим є використання візуалізації у освітній діяльності. Це зумовлено необхідністю врахування когнітивних особливостей сучасного покоління учнів, а також компактним поданням навчального матеріалу, його сприйняттям, розумінням, засвоєнням і запам’ятовуванням. Які інноваційні інструменти візуалізації освітнього процесу використовувати на уроках української мови та літератури? - це питання стало актуальним під час проведення семінару-практикуму із теми «Інноваційні інструменти візуалізації освітнього процесу на уроках української мови та літератури», який проходив на базі Костопільського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І ступеня-гімназія ім. Т.Г.Шевченка» 02 березня 2020 року. Члени семінару-практикуму під час заняття вирішували важливі завдання: продемонстрували цікаві види діяльності на уроці, використавши інноваційні інструменти візуалізації навчального заняття, формували ключові та предметні компетентності школярів через впровадження сучасних технологій навчання, презентували прийоми, на яких через сучасні онлайн ресурси формували ключові і предметні уміння та навички учнів; продемонстрували нові форми, методи, прийоми, які формують інформаційну компетентність школярів на уроці української мови та літератури (Шарапа В.К.,Мосійчук Т.П., Журавель С.С.,Шершун М.А.).

Цікавими для учасників практикуму стали інтерактивні вправи з використання QR-коду як додаткового інструмента для отримання інформації. Педагоги ознайомилися з можливостями використання на уроках інтерактивних плакатів (програма Glogster), стрічки подій (програма Tiki-Toki), інформаційних бюлетенів (програма Publisher), «хмарини» слів (програма WordArt), ментальних карт (MindMeister), відеоскрайбінгів (PowToon), буктрейлерів (MovieMaker), презентацій (PowerPoint, Sway, Prezi), інтерактивних вправ (LearningApps),учитель Семигута О.О.

На завершення семінару провели «Інформаційний пінг-понг із теми «Інноваційні інструменти візуалізації освітнього процесу на уроках української мови та літератури», опрацювали новинки методичної літератури з теми заняття та виробили рекомендації щодо використання сучасних технологій у процесі вивчення української мови, літератури, використавши прийом «Думка в подарунок».

/Files/images/sharapa/02032020/IMG-9d3d9913a032aa7d179afc5a45b3268e-V.jpg

/Files/images/sharapa/02032020/IMG-742ddb0e4c0e0ca0af83169009626783-V.jpg

/Files/images/sharapa/02032020/IMG-b9ea16a37ab7dda9df331871717dcc40-V.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 395

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.