Професійне вдосконалення –– крок до успіху педагога!

Отримання якісної шкільної фізико-математичної освіти є однією з найважливіших гарантій реалізації громадянами їх інтелектуального потенціалу та необхідною умовою формування інноваційного суспільства та підвищення конкурентоспроможності економіки нашої країни. Тому пріоритетним завданням педагогів фізико-математичного циклу є інтелектуальний розвиток учнів, розвиток їхнього логічного та критичного мислення, пам’яті, уваги, інтуїції, умінь аналізувати, класифікувати, узагальнювати, робити висновки, досліджувати процеси і явища навколишнього світу, діставати наслідки з даних передумов шляхом несуперечливих міркувань, використовувати набуті знання та вміння до реальних життєвих ситуацій та знаходити прийоми пошуку розв’язку проблем. З цією метою на базі Звіздівської ЗОШ І-ІІІ ступенів 29 листопада 2018 року проведено інтегроване засідання семінарів-практикумів учителів фізики та математики та вчителів фізики з методики та практики проведення шкільного демонстраційного експерименту з тем «Впровадження дослідницько-пошукових методів на уроках фізики шляхом розв’язування різних видів задач» та «Майстер-клас як інноваційна форма поширення та впровадження досвіду педагога».

Методистами РМК М.Бондарчук та В.Савчук основну увагу педагогів району було зосереджено на формуванні дослідницько-пошукових вмінь учнів на уроках фізики та математики через наскрізні змістові лінії та інтегроване вивчення даних навчальних предметів. Основні акценти ставились на формуванні міжпредметних компетентностей школярів засобами фізики та математики при організації дослідницько-пошукової діяльності учнів на уроках. У ході засідання педагогами району з власного досвіду було висвітлено основні теоретичні та практичні аспекти з методики впровадження дослідницько-пошукових методів на уроках фізики при розв’язуванні компетентісних, творчих, експериментальних задач. У ході практичної частини керівники семінарів-практикумів Л.Мельничук та О.Сачук з учасниками засідання провелиметодичні дебати з теми«Використання проектної технології на уроках фізики як засобу активізації дослідницько-пошукової діяльності учнів» та інтерактивну хвилинку «Застосування різних прийомів, методів і форм на уроках фізики з метою формування практичних вмінь та навичок в учнів розв’язувати задачі». Керівником О.Сачук також було проведено предметний практикум з теми «Використання робочих зошитів для лабораторних робіт з фізики на друкованій основі – компактність та динамічність у роботі педагога з учнями при розв’язуванні експериментальних задач». Керівником Л.Мельничук значну увагу педагогів було приділено теоретичним та методичним аспектам організації та проведення «майстер-класу» як однієї із форм поширення та впровадження власного педагогічного досвіду. Учителем математики та заступником директора Перетоцької ЗОШ К.Захожою було розроблено та надано педагогам, учасникам засідання, критерії якості підготовки та проведення майстер-класу. А також було роздано їм оціночну анкету майстер-класу. У практичній частині засідання учителем фізики та математики Звіздівської ЗОШ В.Панчук було проведено майстер-клас з теми «Формування дослідницько-пошукових вмінь та навичок учнів при розв’язуванні різних видів задач». У ролі учнів відчули себе учасники даного засідання, які працювали у командах. Для роботи їх було поділено на три групи «Новатори», «Дослідники» та «Експериментатори». Учитель зуміла зорганізувати роботу колег, кожен відчув себе у ролі учня-дослідника, учня-експериментатора та учня-новатора. Для роботи у групах учителем В.Панчук було вдало підібрано ряд цікавих компетентісних та експериментальних завдань, що вимагало творчого підходу та креативного мислення. Вікторія Юріївна вміло та доцільно використала різноманітні прийоми та методи роботи на уроці при формуванні дослідницько-пошукових вмінь та навичок учнів. Висока професійна майстерність учителя та його ерудованість дали нам змогу вкотре пересвідчитись у тому, наскільки цікава фізика, як наука! Панчук В.Ю. продемонструвала ще й ряд цікавих та захоплюючих дослідів з фізики засобами сучасного фізичного кабінету, придбаного даним опорним закладом у 2017 році. Учасники засідання дійсно переконалися у тому що фізика, математика та експеримент – нероздільні! Вони завжди тісно взаємопов’язані між собою. У класі панувала дружня атмосфера, взаємоповага один до одного, творчий та позитивний настрій. Учасники семінару відобразили свої враження від побаченого на «Дереві вражень» та в оціночних анкетах майстер-класу. Далі з піднесеним таким настроєм ми потрапили у «Салон психолога» до Миронець О.В. на психологічний практикум з теми «Рефреймінг в освітньому процесі та повсякденному житті педагога», де отримали ще ряд цікавих корисних порад для себе та позитивне налаштування на подальшу роботу. Методистами Костопільського РМК М.Бондарчук та В.Савчук підведено підсумки даного засідання, а керівниками семінарів-практикумів Л.Мельничук та О.Сачук надано рекомендації до засідання та список літератури для опрацювання.

/Files/images/semnari/IMG_20181129_114008.jpg /Files/images/semnari/IMG_20181129_115302.jpg

/Files/images/semnari/IMG_20181129_121034.jpg

/Files/images/semnari/IMG_20181129_121112.jpg

/Files/images/semnari/IMG_20181129_121229.jpg

/Files/images/semnari/IMG_20181129_122448.jpg/Files/images/semnari/IMG_20181129_125425.jpg

/Files/images/semnari/IMG_20181129_132259.jpg/Files/images/semnari/IMG_20181129_121944.jpg

/Files/images/semnari/IMG_20181129_164555.jpg/Files/images/semnari/IMG_20181129_135907_1.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 311

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.